صاینا نفسیصاینا نفسی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

saina

نامه مامان شکوفه

1392/8/15 12:20
نویسنده : شکوفه
545 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم ، تو را و عشق تو را با کسی قسمت نمیکنم ... 

تو سهم من از بهشتی

 

سلام عشق من ...فرشته

صاینای مهربونم

این وبلاگو واست نوشتم تا عکسها و خاطراتتو ثبت کنم تا یادگاری باشه واسه وقتی که بزرگ شدی بدونی خیلی برامون عزیزی و بابا و مامان برای وجود نازنینت همه کاری میکنن تا لبت همیشه خندون باشه

صاینا نفسی : از خدای مهربون میخوام همیشه تنت سالم باشه این مهمترین چیز برامونه

واقعا چقدر خوب شد که اومدی و به زندگیمون رنگ پاشیدی...ماچ

چیزی نمیتونم بگم جز اینکه با بودنت مارو کامل کردیبغل

به وجودت افتخار مکنیم پرنسس دوست داشتنی مالبخند

دختر زیبا رویمفرشته

امروز نهمین ماهگرد شکفته شدنته هورا

وجودت چه زیبا وجودمون رو پر از عشق کرده ... پر از لطافت و زیبایی

این روزا چه زیبا همراه با تو کودکی میکنیم...هورا

چقدر ساده به جمع ما اومدی و همه هستی ما شدی

باورمون نمیشه که قبل از آمدنت چجوری زندگی میکردیمبغل

بدون صدای خنده هات چه صدایی طنین انداز خونمون بود ؟؟!!

تمام هستی ما

این روزها وجود تو طراوت دلهامونه ... بودنت آرامشمونهقلب

مژگان بخواب رفته نازت آسایش وجود ماست ... چقدر خوبه که همه دنیای ما شدیماچ

9 ماه تمام  با نفسهات نفس میکشیم...

9 ماه تمام وجودمون به وجود تو بسته است...

9 ماه تمام که هستیم به بودنت.

 

جان مادر؛ آرزوی من برایت شادکامی و  موفقیت است ...

تندرستی و راستی ؛ انسان بودن و خوب زندگی کردن ...

آرزو دارم شاهد شکوفا شدن و بالندگی روز افزونت باشم...

ماهگرد میلادت بهانه ای شد تا بگم همه زندگی ما هستی...

 

باش تا باشیم و به عشقت نفس بکشیم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به saina می باشد